Klantenservice
De klantenservice van Budgetspeelgoedwinkel helpt je graag zo goed mogelijk!
Heb je een vraag of ben je opzoek naar bepaalde informatie? Wij helpen je graag verder! Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat of wil je meer weten, dan kun je altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice!
Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9.30 uur tot 1.00 uur!!
Binnen 48 uur antwoord
Meest Gestelde Vragen

Hoe kan ik mijn aankoop retour sturen?
Het is zeker mogelijk om je aankoop te retouren binnen 30 dagen. Hierbij zitten zeker ook bepaalde eisen aan:
- We kunnen alleen artikelen terugnemen die in een ongeopende verpakking zitten en opnieuw verkoopbaar zijn. Als een artikel geopend en gebruikt is (en dit is zichtbaar), dan kan deze niet meer worden geruild of worden geaccepteerd.
- Tegoedkaarten, waarde kaarten, kadokaarten en/of digitaal content kan niet worden geruild
- We maken iemand anders graag blij met jouw aankoop, daarom dient het artikel (voor zover mogelijk) in de originele verpakking te zitten en in verkoopbare staat te verkeren. Indien het artikel niet in originele staat verkeerd kan er waardevermindering van het artikel ontstaan.
Uiteraard is het niet de bedoeling dat jouw pakket beschadigd wordt geleverd en zoekt onze Afdeling Klantenservice graag uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Neem hiervoor contact op via budgetspeelgoedwinkel@gmail.com en voeg daarbij het ordernummer en foto’s toe van de beschadiging, zodat dit verder onderzocht kan worden.
Mijn bestelling zou bezorgd moeten zijn maar is niet ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling door PostNL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Het kan ook zijn dat jouw pakket is afgeleverd op een PostNL ServicePoint bij jou in de buurt. Deze blijft daar 7 dagen liggen en wordt vervolgens teruggestuurd naar ons distributiecentrum.
Indien jouw bestelling is teruggestuurd naar het distributiecentrum en is gecontroleerd op volledigheid, dan zal er een nieuwe verzendpoging via PostNL worden gedaan. Hierover word je per e-mail op de hoogte gesteld.
Is bovenstaande niet van toepassing en lijkt het erop dat je pakket vermist is? Dan kan onze Afdeling Klantenservice 3 werkdagen, nadat je bestelling officieel volgens jouw Track & Trace code bezorgd zou moeten zijn, een afleveronderzoek bij PostNL voor jou starten. Het afleveronderzoek kan vanwege de regels conform PostNL niet eerder worden gestart en daarmee moeten wij een beroep doen op jouw geduld. Het PostNL afleveronderzoek duurt maximaal 10 dagen waarna de terugkoppeling met je wordt gedeeld. Er wordt altijd gekeken naar een passende oplossing.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Heb je op een werkdag een product op voorraad voor 17.00 uur besteld? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog ingepakt en vaak de volgende dag bezorgd (maximum binnen 1 à 2 dagen bezorgd).
- Heb je op een werkdag een product op voorraad na 17.00 uur besteld? Dan wordt jouw bestelling de volgende dag nog ingepakt en vaak de binnen 2 dagen bezorgd (maximum binnen 2à 3 dagen bezorgd).
- Heb je een product besteld dat niet op voorraad is besteld? Dan wordt jouw bestelling binnen 2 weken verstuurd. Mocht dit anders zijn, dan krijg je uiteraard een mail van ons met een update over de bestelling.
Let op: Brievenbuspakketten worden vaak dinsdag geleverd na het weekend.
Wanneer je bestelling ingepakt en onderweg is ontvang je een verzendbevestiging (track and trace link) en kun jouw bestelling volgen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er op budgetspeelgoedwinkel.nl?
Op onze website kun je gebruikmaken van de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- PayPal
- Creditcard (Mastercard en Visa)
- Budgetspeelgoedwinkel Kadokaart
- Klarna
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, achteraf betalen kan met Klarna. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Kan ik zakelijk bij jullie bestellen?
Jazeker is het mogelijk om zakelijk bij ons te bestellen!
- Wil je grote aantallen bestellen en hiervan een offerte ontvangen?
- Wilt je een zakelijke factuur ontvangen?
- Ben je een reseller en wil je ons assortiment ook verkopen?
Neem dan alstublieft contact op via budgetspeelgoedwinkel@gmail.com
Wat is de wettelijke garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. De door Intertoys gegeven 30 dagen garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Wil je weten wat wij voor je kunnen doen? Neem dan contact op met onze collega’s bij de Afdeling Klantenservice. We bekijken graag of we je een reparatie kunnen aanbieden, een vervangend artikel kunnen sturen of dat we je met bijvoorbeeld een Kadokaart tegemoet kunnen komen.
Hoe werkt het plaatsen van een zakelijke bestelling?
Neem alstublieft contact met ons op via de mail: budgetspeelgoedwinkel@gmail.com en vermeld hierin het volgende:
- Contactgegevens
- Adresgegevens
- Bedrijfsgegevens (naam is voldoende)
- Productinformatie (productnaam + aantallen)
- Benodigde levertijd!
Wij zullen binnen 48 uur reageren en/of een offerte sturen!
Hoe kan ik contact openmen met jullie (budgetspeelgoedwinkel.nl)?
U kunt ons bereiken via de mail budgetspeelgoedwinkel@gmail.com
Hoe plaats ik een bestelling via budgetspeelgoedwinkel.nl?
Een bestelling plaatsen op onze website doe je in de volgende simpele stappen:
- Plaats je product(en) in je winkelmandje. Wil je een kortingscode toepassen? Deze kun je invoeren in het winkelmandje door op ‘Kortingscode invoeren’ te klikken en de kortingscode toe te passen.
- Vul je factuurgegevens in of log in met jouw Intertoys account.
- Controleer je factuur- en bezorggegevens.
- Kies een verzendmethode.
- Kies een van de betaalmethodes. Wil je een cadeaukaart inwisselen? Dat kan bij deze stap.
- Controleer nogmaals jouw bestelling en kies voor ‘Bestellen & Betalen’. Je wordt doorgeleid naar de betaalpagina van jouw gewenste betaalmethode.
- Zodra je betaling is afgerond ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van jouw bestelling. Deze e-mail is tevens de factuur. Bewaar deze goed, je hebt de factuur namelijk nodig voor service en garantie zaken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Om je bestelling te kunnen annuleren verzoeken we je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@budgetspeelgoedwinkel.nl met daarin jouw ordernummer.
Let op: heb je al een verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Dan is jouw bestelling al overgedragen aan de vervoerder en is het niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Het is daarentegen wel handig om een account aan te maken, zodat je je bestellingen kunt bijhouden en je ook sneller een volgende bestelling kunt plaatsen.
Wat is de voorraad van het artikel dat ik wil bestellen?
Benieuwd of het gewenste artikel op voorraad is op de webshop? Dit staat vaak bij de productinformatie aangegeven. Kunt u het niet vinden? Neem dan contact op met info@budgetspeelgoedwinkel.nl?
Wat houdt de onderzoeksplicht in?
Wanneer je je pakketje van ons hebt ontvangen dien je te voldoen aan de zogenaamde onderzoeksplicht die een klant heeft. Dat wil zeggen dat je binnen korte tijd na ontvangst moet kijken of je bestelling klopt en compleet is, er geen gebreken zijn en het artikel voldoet aan je verwachtingen. Is dit niet het geval? Dan vragen we je ons dat uiterlijk binnen 5 werkdagen na de bezorging schriftelijk te laten weten.Hiervoor ontvangen we graag een duidelijke en gedetailleerde beschrijving van wat er mankeert zodat wij je goed kunnen helpen. Wij behouden ons het recht je klacht te (laten) onderzoeken.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Heb je een klacht over onze producten of onze service? Dan kun je ons per brief of per e-mail benaderen. Wij proberen deze dan zo snel mogelijk naar behoren op te lossen.
We zullen zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 5 werkdagen, inhoudelijk reageren op je klacht.
Ben je van mening dat je klacht niet naar behoren is behandeld? Dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie.
Wanneer je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze ook voorleggen aan het Europees ODR platform.